13 July, 2010

bila kami bercuti ( final )


okeh..nie final part..
bila kami bercuti..
sblm pulang..beraksi dl dihadapan homestay cikgu pa..
penginapan yg selesa + laksa yg lazat..hi3..
ini umah ayah ude sy sebenarnye..la3..


sblm pulang..
kasi bergambo di tepi pantai dl..
berlatarkan pulau redang..
ye ker? btul ar kot..ha3..

impian kami nak bermandi manda di pantai x jadi..
pantai sri tujuh kat kelantan tue..
x smpt pon saya tuju..
pantai di t'ganu nie..
x sesuai nak mandi..
agak berbahaya jgk ar..

tgh2 drive..
sue suh saya berhenti tepi jalan..
mau makan sata katanye..
rezeki sue..
masih ada lg satar yg dijual pd jam 6.30 ptg..
ada lg 3 cucuk sata sumernye..
harganye rm5 shj..murah bukan..hi3..

sue yg hepi dpt makan sata..
ira dok puji2 sata t'ganu lebih sedap..
terasa isi ikannye..
kak siah yg kali pertama mkn jua begitu..
sudah jantuh cinta ngan sata..hi3..
kami meneruskan perjalanan pulang..
di cherating saya berenti rehat + dinner..
dlm kul 1omlm saya trskan perjalanan..
pkul 1 pg..saya smp sg buloh..anta kak siah..
pkul 3 pg..saya selamat smp umah..shah lam
pas anta sue dan ira ke puchong..
bsok paginye..
saya ke pejabat mcm biasa..
penat giler2..
sbb bercuti ngan kwn yg giler2..
x cukup tido..x tentu makan..
sopping mcm2 smp x muat kete..
mmg best sgt2..
kwn2..bila mau repeat?
sekian..........

No comments: