15 July, 2010

SeLaMaT hAri LaHiR aBaH


arie nie..
genap usia abah 58 thn..
pd usia emas nie..
sudah ada nafas lega di dada abah..
3 anaknye sumer dah besa2..dah kerja..
ada seorg menantu pompuan & cucu yg comel..

saya sgt2 bersyukur..
dikurnikan abah sepertinye..
abah adalah idola saya..
saya lebih byk bercerita ngan abah..
abah seorg pendengar yg baik..
bleh bwk berbincang dan cukup2 memahami..

pada saya..
abah seorg yg sgt penyayang..
pentingkan ikatan kekeluargaan..
seingat saya..
abah jarang hampakan hasrat anak2..
apa yg saya nak..
kalu abah mampu..
abah akan cuba tunaikan sebaik mgkn..
sbb tue ar saya sgt abah byk2!

selamat hari lahir abah!
moga Allah swt kurniakan usia yg berkat..
doa yg mustajab..
kesihatan yg berpanjangan buat abah..

doa saya buat abah..
sperti tahun2 yg berlalu..
moga Allah berikan lebih byk masa bersama saya..
tuk lihat kejayaan saya..
tuk saya balas jasa2nye..

berikan abah kesihatan..
tuk saya tunaikan hajatnye..
bergelar haji..iallah..

berikan abah kesempatan..
tuk nikahkan saya..
satu2nye anak perempuannye..
amen.....

akak syg abah byk2!

No comments: