14 January, 2013

Majlis Cukur Jambul Amar

Majlis cukur jambul amar nie berlangsung pada 10.11.12 kebetulan plak tarikh tue kan..cantik jer nak sebut secara berturutan..majlis amar nie wat kt umah nenek dia..oleh itu,keluarga kami cuma dtg lenggang jer ar..hua3..x sampai hati plak majlis anak buah x menyumbang pape kan..oleh itu,saya tempah karipap pusing,wat puding trifle ngan kek coklat..coklat edible muka amar nie kak ipar saya yg sponser..saya tempah ngan rakan sekolah dulu.. ;)
 
Majlis amar bermula ngan marhaban..kumpulan yg sama dtg marhaban pada majlis sanding saya dedulu..eceh! tetiba teringat plak..adik ipar saya sunggup tangguh majlis ini semata-mata nak tggu kumpulan marhaban nie free! ternyata,mmg berbaloi2..majlis pagi,berjalan ngan lancar..alhamduillah..amar pon dok diam jer ms org cukur ckit rambut dia..gud boy! Saya hanya hadirkan diri ms majlis makan! hua3..kepenatan seh wat puding ngan kek sumer..syukur..segalanya berjalan lancar..saya doakan moga Damar Iman Shah jadi anak yg soleh dan sayang chic long dia nie sowg jer..eceh!

No comments: