08 January, 2013

Wonder Girl in Malaysia

Biler tgk tarikh kat tiket tue,kowg pon sedia maklum ar kan..cerita ini adalah cerita basi..hua3..serius dah lama x update blog..saya membz tah hape2..x tau ar kat mana x de masa sampai x sempat nak update blog..nak update guna note,guna aplikasi blog it!, saya rasa cm x puas plak..keh3..Biras saya,chic zu yg ajak gie konsert wonder girl neh..dia kan AM,dpt ar tiket VVIP kooo..row ke 3 dr pentas..terang2 nmpk wonder girl nie performe..
Konsert berlangsung 2 jam..padat dan best! dorg tukar2 baju pon kejap jer..siap pakai baju kurung polka dot then menari lincah..kelas ko minah korea! komunikasi dorg kureng ckit sbb hanya sowg jer yg fasih berbahasa enggeris..yg lelaian takat angguk2..then cakap thank u dan luv u alll..orait ar tue,yg penting dorg frendly ngan peminat dorg kan..
Rata2 yg hadir konsert nie,ramai student..nengokkan dorg dtg by group..bleh layan nyanyi sesama tanpa gagal dlm hafal lirik! kagum kjap..saya nie dok termanggu2 ar layan lagu dorg neh..ada yg biasa dgr kt radio then ada jgk yg x paham apa pon! ha3..at last,sebelum penutup majlis,dorg nyanyi lagu yg penah jd fenomena dl..Nobody..masa nie,br kami beria melaung sama nyanyi..hua3..

Pape pon..thnax kakak biras sbb sudi bwk saya gie konsert nie..seronok dpt kenal ngan rakan2 seopiz anda yg giler2 jgk orangnye..next concert? KPop group eh? jgn lupa ajak tau..eh!

No comments: