19 January, 2013

Zaim - UPSR

Lupa nak publish n3 nie..maklumlah..saya kan malas tahap cipan..hua3..tahniah buat zaim..anak buah saya yg comel neh..dapat 5B dalam UPSR yg lalu..result kuar pada 19 Nov 2012..kami pie lewat ckit amik result dia..sbb kami tersangkut kat PPUM sbb arwah abah awish admited..kami sampai pon,sumer org dah balik..zaim cam frust sbb x dpt jmp kawan2 dia..dan kami sumer pon terkejut ngan result nie,x sangka dia x score even 1A pon..it ok zaim,score 5B tue pon satu pencapaian yg bagus jgk..score 5A mmg ramai,nak cari yg ngam dpt sumer B mmg payah kan..keh3
 
Mgkn nie satu permulaan utk zaim..suh dia usaha kuat lagi tuk capai result yang lebih baik..iallah..saya doakan yang terbaik untuk dia..hadiah? kami tempah tiket flight..dah lama saya tempah sbnrnye..saya x kisah result zaim,mmg niat kami nak bg dia merasa naik kapal terbang tue..dpt jgk dia tolong angkatkan beg mak abah! ha3
 
 
Nota buku lali: Sampai skrg kami x jumpa fail oren zaim tue..kelam kabut ms nak daftar form 1 arie tue..sumer dokumen dan maklumat zaim dlm tue..adeh!

No comments: