03 August, 2011

cerita kami di fraser's hill


en somi pg fraser's hill ngan kwn2 opiz dia..
ms org cbuk2 psl isu BERSIH..
dorg berjimba gembira kt atas bukit sana..
best woo..
sumer laki..anak bini tggl..
saya lg ar geram kan..
walau en somi bg gie jalan2 sndr..
tp tetap stress x leh gie mana2 sbb jem!

saya plak berpeluang ke sana atas urusan kerja..
just ngam2 3 hari sblm en somi naik ngan geng opiz dia..
saya ada meeting kt kuala kubu baru..
pas meeting tue..
so,cilok kjap pegi cnie.. ;)
cuma 45 min saja perjalanan..

nie kali pertama saya ke cnie..
mgkn kali terakhir jgk..
saya mmg x reti nak layan corner2 maut neh..
rasa penin sesgt sepanjang perjalanan..
sbb saya plg cute..saya ddk kt depan..
tgk jer permandangan luar sambil borak2..
x de ar rasa sgt nk muntah tue..

en somi layan bbq malam tue..
dorg bermalam di guest house lpk..
agak luas jgk banglo nie..
biasa ar org laki kalu dpt lepak2..
berborak sakan..main game sengal2 then makan..hi3..

yg best tue..
dorg layan 2 jeram kt cnie..
mandi sungai! dengkinye!!!

saya plak layan air jus stawberi..
bos belanja! lagi syok..hua3..

bg yg dtg terkejut terkujat cam saya nie..
x de tmpt menarik yg saya bleh pegi..
kami cuma singgah makan n beli sedikit cenderahati..

gaya org separuh gomen bergambo..
en somi ngan geng opiz dia..

gaya org full gomen bergambo plak..
saya bersama ngan team unit saya..

anda nilai ar sndr..
tempat sama..
cerita berbeza..

No comments: