25 August, 2011

pose pertama awish
















minggu lepas kami ada saya ada projek wat biskut raya ngan kak siah..
oleh itu,sumer anak2 buah dia saya kaut bwk ke klang..
mak ngan abah pon join sekali gak..
mmg meriah sungguh ar wikend kami.. ;)
arie sabtu tue..
en somi suh awish pose..
nie adalah kali pertama awish blajar berpose..
walau dah 7 thn..mak saya x paksa awish pose..
skrg adalah fasa belajar pose..
tapi biler dah 9 thn..
mak akan wajibkan pose penuh!
itu ar amalan yg mak wat pd kami sumer..















nama pon hari pertama kan..
mmg terkulai jer ar awish hari tue..
nmpk sgt x larat dia..
dok ngadu nak air ar..x larat dah kononnye..
en somi wat x dgr jer..
pas tue beria ngadu sakit pewut..
maka en somi pon layankan jer ar..
sapu minyak kt pewut dia..

saya bwk dia keluar ptg tue..
amik kek tempahan opiz kak ipar..
saya tempah ngan kak nani rostam..
terpaksa ar saya ngan en somi dukung dia..
kami mmg nak bg semangat dia berpose..

sampaikan ms ke giant pon..
dia mmg terkulai abis kt troley tue..hi3..
dia request nk mkn mcm2..
nak vitagen ar..aiskrim ar..
coklat ar..nk main bunga api ar..
en somi belikan ajer sumernye..dan;















hampir setiap jam dia tanye brape lama lg nak buka pose..
biler saya kata lg 30 min nak berbuka..
br ar rasa semangat ckit saya tgk dia..
biler berbuka..
minum ir segelas..makan kueh ckit..
pas tue kenyang sgt dah..
sbb beria nak main bunga api!
trus lasak balik..

No comments: