11 August, 2011

rezeki APC org..


bukan saya yg dapat APC tue..
tapi rakan opiz saya..
alhamduillah,thn nie giliran dia plak dpt..
selaras ngan hasil keras kerja spjg thn..
mmg selayaknya dia dihargai.. ;)

saya dh dipelawa sblm nie..
tp disebabkan jadual msg2 x free..
asyik tertunda ar sesi makan free nie..
dipendekkan cite..
sblm saya keje luar ke kuala selangor..
saya dpt sms dr pn azizah..
ex bos kecik saya di MITI..
ajak saya n kak ita makan2 di nelayan..

kebetulan..
hanya hari itu saya kami ber 3 free..
haruslah cpt2 jumpa kan..
supaya x tertangguh lagik plan nie..

maka t/hari rabu itu..
saya pon ngan senang hati ar drive ke KL..
dah lama giler saya x msk KL arie kerja..
sejak saya dh pindah blk s'ngor..

makanan kt cnie mmg best..
rasanya sudah maklum ngan brand nelayan nie kan..
kami sakan berborak sambil makan..
maklumlah dh x seopiz lagik..
haruslah dgr dr 3 sumber cite yg berlainan..
saya di kkm kini..
kak ita plak kt pelancongan..
pn azizah masih di miti..

gigit bibir saya dgr plan odit miti thn nie..
dorg mmg sakan ke obersea sajok..
hua3..nanges saya!

borak2 punye borak..
x sedar masa dh berlalu..
saya telek jam tepon..
dh pkul 4 ptg!
tp dorg selamba jer smbg borak..
kak ita kata opiz dia tgh kemas2 nk pindah putrajaya..
big bos odit miti plak tgh keje luar kt jakarta..
saya?
trus call bos laju2..
"saya 1/2 day arie nie ek bos" hi3..

gtue ar cite makan free saya......

No comments: