15 August, 2011

hari sabtu itu..


setelah berbulan jd silent reader..
mengagumi kecantikan dirinya..
senyap2 cuba resepi masakan darinye..
dok terliur tgk kek moist coklat yg dia jual..
akhirnye saya beranikan diri jgk..
order kek dari kak nani rostam

pas meredah hujan yg lebat sabtu lalu..
saya lewat 30 min dr ms yg dijanjikan..
mmg teruja giler jmp kak nani..
orgnye lembah lembut,ramah n cantek!
akibat terlalu teruja..
saya smpt amik gambo pintu umah jer..hi3..

nie ar rupenye kek coklat yg sedap itu..
cuma RM70 tuk 2kg..
saya hepi sbb sumer suka kek coklat nie..
saya beli kek nie sempena besday mak mertua saya..

kami buka pose ramai2..
bersama adik beradik ayah mertua..
wat bacaan doa selamat ckit..
dan juga sambutan kecil besday mama..
hepi besday mama!

biler kumpul ramai2 mmg ar sronok kan..
yg budak2 melasak main keliling umah..
yg mak2 plak gosip x abis2..
kami yg muda remaja neh..
cite2 psl baju raya..biskut raya..
dan segala pasal raya..hi3..

okeh..
itu saja cite hari sabtu saya...

No comments: