rakan2 saya

03 April, 2012

kali pertama ke teluk intan..

Gambar nie kitorg jadikan fridge magnet..kowg just snap pic guna hp..pas tue just bluetooth pd pekedai..kedai dia kt mana? just bersebelahan ngan menara jam nie..caj pon murah2..hanya rm4.00 ;)



Ayah uda sekali lagi mtk tlg kami amik brg aiman kt uitm..pucuk dicita ulam mendatang (btul ker nie?) kami mmg sesuka bebenor lar bila nak dtg ke uitm perak nie kan..hi3..kali nie kami ikot jalan kg..kiranya dr port klang - kapar - jeram - sg besar - teluk intan - sri iskandar..bila saya nmpk sign board menara jam teluk intan..cpt2 suh en somi menyinggah..x penah jejak kaki ke sini lg..
 Kebetulan menara jam nie dlm proses penyelenggaraan..so,kami x bleh nak naik ke atas utk lihat sndr pemandangan dr atas menara jam nie..tp elok jgk kan..x terniat pon kt hati nie nak naik tangga yg meninggi itu..cukuplah sekadar nengok dr bawah nie.. ;) bersebelahan ngan menara jam nie,ada jgk plaza yg menjual pelbagai brg yg murah2 saya kira..dan kami tertarik tuk wat fridge magnet guna gambo sndr berlatarkan menara jam nie..murah2 plak tue.. ;)  
Ohh..kenangan sggh bangunan asrama kt blakang nie.. ;)
Okeh..awish bersama idola nya..abg aiman..ms nak blk,aiman hulur rm100..katanya ayah uda yg bagi..ohh giler ar saya rasa..rasa cam menang money drop weh! ayah uda bg duit minyak tueee..slalunya main pesan2 sajok suh dtg perak nie..hi3..

4 comments:

.a.s.y.i.k.i.n. said...

aku pun suka uitm perak..kenangan sgt2!!...wah dh cantik bangunan tu...ni kat blok lama kan? aku pernah dok satu sem je...ehheheh

alongpaktam said...

kein..tmpt kasih bersemi..sure manis2 belaka kan..hi3..

a'ah bgnan lama..dh cantik uitm skrg..x mcm zezaman kita dl..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

rasanyer sampai kat teluk intan ada 3 kali dulu...but dah lama x turun sana last tahun 2003 kot

alongpaktam said...

merasa jgk smp ke sini kan..biler ar plak yana nak smp ke jepun tue..hi3..