05 April, 2012

Kepenatan

Setelah 3 minggu..gie kursus bersambung wat keje luar 2 wik plak..Baru hari nie berpeluang msk opiz balik..Sure akak yg jual nasi berlauk tepi shell tue windukan saya..Yani bdk bancuh milo ais saya arie2 tue pon tertanya2..gie mana ar akak yana neh? x bleh nak mahirkan skill wat milo ais..hi3..

Pagi nie x smpt nk beli sarapan sbb saya lewat! ohh giler penat doh smlm drive dr batu pahat then trus berkampung di port klang pantai medical centre..mama mertua saya msk sepital..dh genap hari yg 4..x jgk bleh kuar dr sepital..risau jgk kami sumer nie..moga2 mama cpt sembuh..

Kerja yg menunggu adalah banyak..letih badan pon x abis lg..trus laju2 apply cuti senin nnt tuk stok tido satu hari..hua3..okeh! bsok2 saya update cite OS kt batu pahat k..chow dll! mau nengok mama kt sepital..

No comments: