12 April, 2012

Mari kita membowling

Atas dasar tekanan kerja yang mencurah2 dan x de xtvt dikala pas abis keje,kami pon mengadakan pertandingan bowling sesama sndr..serius saya x reti main bowling sebagaimana en somi dan kwn2 saya yg lain..takat nak enjoy sama kwn2 tue,saya rela jer baling2 bola nie kan..hua3..
Bos saya yg ada skill main bowling..bos kata saya dh kena slalu practice sbb odit suka sgt wat tournament cam gnie..okeh..nnt saya blaja lain kali ek bos.. ;)
 Nie plak bos ke dua saya..saingan sengit saya neh..hi3..
Kami yg hepi main bowling main campak2 bola sajok..org keliling main secara serius..biler x strike,hentak2 kaki..kami kalu msk longkang hepi giler2 mcm strike all da way..
Bergambar kenangan di Pacific Bowl Batu Pahat..saya rasa saya cam cikgu yg ketuai rombongan sekolah..team saya nie kecil molek belaka sumernye..saya sajok yg beso tergolek..ha3..
 Gambar kaki..yg x tahan tue..sumer pakat senyum2 walau saya cuma snap gambo kasut sajok.. ;)
 antara mereka berdua..sapa yang menang? la3..
confirm en somi gelak guling2 nengok score saya..malu! lariks jauh2..

teme kasih en syam belanja kami main bowling..jgn marah ek kalah ngan saya last minit..ha3..dan juga teme kasih boss belanja kami kenny's malam tue 4 dinner..kalu org belanja saya makan,kebarangkalian tuk saya membazir itu adalah sgt nipis..ha3..alhamduillah..malam yg hepi2 sebab saya dapat rembat jgk 2 psg sandal bonia yg giler2 murah! ohhh..i luv batu pahat..hua3.. 

No comments: