25 April, 2012

WW- inilah sebabnya

Credit to (senang hamil page)

Saya mmg x kuat..sgt pedih hati ini biler org tanya
1. 'nape x lekat2 lg'
2. 'awk merancang kah?'
3. 'come on ar,umur awk tue bukan makin muda'
4. 'x usaha lebih neh..'

dan beberapa soklan yg menyakitkan hati..saya ada penyakit endometriosis..dan skrg saya masih lg dlm rawatan tuk kecilkan cyst saya tue sbb ukuran skrg adalah 3cm++..doakan saya agar redha akan ketentuaan ini dan doakan juga agar saya segera sembuh..amen..

8 comments:

I B U E L Y S H A said...

amin amin saya doakan :)

.a.s.y.i.k.i.n. said...

sabar long...insya allah akan ade rezki tuk ko nnt...aku nyer dulu nk dekat 10cm kot...both side lagi

yaNa said...

ezy: indahnya jd seorg ibu kan..moga akak ko nie merasa jgk suatu hari nnt.. ;)

kein: ko jer ar yg paham hati aku nie..nak operate x bleh lg..sabar menunggu jer ar skrg nie..

lieyalatif said...

insyaallah..semoga ade rezeki.....

tu la kan, org yg bertanye ni kdg2 tak paham situasi kite....bertanye mmg senang...tapi perasaan kite ni tak siape yg tau...sabar yeak.....insyaallah lieya doakan yg terbaik...

Areyou Callypso said...

alaaa....
jgn sedih2 na..
biasa la tuh.
pekak kan je telinga tuh. og bukan paham masalah kita. tau nak condemn jek.
jgn stress k.. sihatkan diri kau dulu..

insya allah, ade rezeki nanti tu..sabar k

**HUG**

s e p u l u h - p e r - s e p u l u h : said...

alah beb
relax & chill jek
usah risau pasai hal nieh
tu kan keje Allah
biase la tuh kan manusia
bile deme nieh senang jer dapat
so deme ingat orang lain pun kene sama gak macam deme la kan
hiyark !!!
yang penting teruskan berdOa dan berusaha ! hoh yeah !
kalau orang tanye . . cakap jerk .. hokeh ! malam nieh saya on !
hamek kau nak sangat kan . . .
hihi . .
do taking care ye !

yaNa said...

lieya: thanx sis..yana rasa cm dh kuat,tapi hakikatnye x mampu nak tanggung sbnrnye.. ;(

ayu: *HUG back* doakan aku sihat cam dl yer darl!

pnut: okeh! kata2 mu akan ku semat dlm hati..tq pren! marilah kita chayok2 bersama!

wanie amerie said...

insyaAllah along,ada rezeki nanti..
x mau sedey2 & stress okay..(pesanan utk diri seniri jgk)..heheh