24 April, 2012

Nestle Bliss- tuk pewut yg sihat

Saya mmg suka produk2 yg membawa kebaikan tuk pewut yg sihat nie..dedulu saya punyai masalah penghadaman pewut..skrg nie,alhamduillah..dah rasa ok sgt ngan pengeluaran sedikit kos dan amalkan pemakanan yg chat.. ;)

Setiap kali nestle wat promotion,saya mmg x lepaskan peluang..kebetulan smlm saya ngan en somi jenjalan kt JJ Bukit Tinggi then terserempak ar ngan promo yg best nie..tuk 3 botol nestle bliss hanya rm11.99 sajok..tuk satu resit,kita bleh claim satu cabutan bertuah..dan saya menang hadiah misteri!
Hadiah misteri nie adalah berupa bergambar secara percuma bersama model bliss..tang muka tue dia kasi kita feel cantik letak muka kita..hi3..saya pon ajak en somi join sesaja wat kenangan.. ;) 
Gambar pon cam gambar dr kamera dedula..pas snap pic trus bleh negok gambo..tapi kena kibas2 kertas gambo nie dl..pas abis bergambo tue,puas ar plak en somi dok kibas2 gambo tue then lelama color dia terang cantek!
Teme kasih nestle bliss!
abaikan jerawat yg malata tumbuh bak cendawan itu..hi3..

3 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

dulu masa dok mesia dlm fridge mmg wajib ader bliss ni...sedap sgt!

yaNa said...

sedap kan..
dl x suka mkn yg beryogurt nie..
skrg? x putus stok..hi3..

lieyalatif said...

lieya suke!! ni laa peberet drinks lieya.....wajib beli kalo nampak..sedap pun sedap...