15 April, 2012

ke kuala atok menjengah org baru

Kak da ummi awish request nak lawat adik ipar dia yg br shj selamat bersalin baby boy..ohh! mc ani itu kawen lewat dr saya..sudah memberanakkan diri dia..hua3..harus kumpulkan kekuatan yg jitu nak melawat org bersalin neh..kalu x kuat iman,mau saya bwk larik anak org yg confirm comel neh..
Perjalanan x jauh sgt..dalam 2 jam perjalanan dr sg buloh..tp sebabkan kali pertama ke sini,saya jadi sggh berhati2 takot sesat barat..lagpon saya masih penat lg drive all da way dr batu pahat pd hari sebelumnya.. ;) jalan x payah..just terus dan terus shj..msk highway karak - bentong - raub - kuala atok..cuma biler smp kuala atok,agak mencabar ckit laluannya..
Ohh sedep si baby tue tido gaya sebegini..baby skrg x yah bedung2 cam zmn kita baby dl kan..dorg kasi lepas jer baby2 nie wat pelbagai aksi..;) pape pon keadaan dorg..dorg masih jatuh ketegori comel giler! ibu berbaju merah itu adalah mc ani..ramah tamah si mc sowg nie..pandai masak plak tue..tuk bersalin kali pertama nie,dia lebih selesa berpantang di umah mertua dia..ohh! hebat ko mc ani..
Dua sepupu awish yg dtg dr bachok..dorg nie pon dtg nak melawat baby baru.. ;) sronok dorg dpt mandi sungai yg best kt kg nie..kg nie jgk agak terpencil dr jalan besar..udara dia segar tapi coverage tepon plak x ada..x salah saya dorg dh bermalam kt cnie hampir 3 hari..kami plak hanya balik hari x bermalam..saya perlu ke batu pahat semula tuk 2nd round odit..ohhh! giler jauh saya rasa batu pahat tue..hu3..

Okeh! selesai sudah khidmat masyarat saya tuk bulan ini..

No comments: