13 April, 2012

Moga mama cpt sembuh


Masa saya kena keje luar ke Batu Pahat,mama mertua saya admited kt pantai Medical Centre sbb bacaan darah tinggi dia naik..so,tiap2 hari saya update ar ngan en somi perkembangan mertua saya tue..en somi kata darah mama kejap naik..kjap turun..x menentu..risau plak kami anak2 sumer.. 
En somi yg sedia tunggu mama dia pas abis keje..kami slalu yg balik last sekali..sbb kami pon dtg last jgk kan..hua3..pas sumer dh balik,br sronok ckit nak layan mertua saya berborak..mama ngadu badan dia sakit2..cam ada bebanan kt bahunya tue..aduh..cian plak saya.. ;'(

Genap seminggu kt sepital,mama mtk kuar..dia dah x larat nak ngadap katil sepital tue dah..dia makin tensi ddk lelama kt sana..bil hospital pon dh mencanak2 naiknye kan..haruslah ddk rehat sepenuhnya kt umah plak..tapi..keadaan mama masih jgk x sembuh..lalu kami cadangkan bwk mama ke darul syifa' di bangi..dan kebetulan saya n en somi amik cuti isnin tue tuk luangkan masa bersama..yolah,dh 3 wik kami laki bini x jumpa kan.. ;)
Minah debab nie kena bwk jgk..x bleh tinggal,amukan singa plak dia ddk berdua kang ngan ana kt umah tue..kebetulan maminya cuti..kami angkut jgk bwk ke bangi..dlm kete,dia ar penyeri suasana dikala kami sumer risaukan keadaan mama..
Segalanya berjalan ngan lancar..mama nampak segar ckit pas jmp ustaz tue..saya x pasti apakah sakit mama yg sebenarnya..yg saya tau,saya nak mama saya kembali sihat seperti sedia kala..di saat ini,kami adik beradik sumer bersatu hati..wat solat hajat dan bacaan yaasin selama 3 malam berturut2 tuk ikhtiar kurangkan bebanan mama..moga niat kami sumer diperkenankan olehNya..amen..

No comments: