06 April, 2012

tiada isu kena tinggal lagi.. ;)




Secara kebetulan..kami laki bini sesama kena gie outstation..en somi kena gie kursus kt A Famosa Resort selama seminggu then saya plak kena ke Batu Pahat selama 2 minggu..utk minggu pertama,kami senang hati gie sesama.. ;)
Baju2 tuk outstation laki bini selama seminggu yg dh siap2 gosok..tudung2 pon saya gosok siap2..memudahkan en somi,x perlu gosok baju sndr sbb saya cukup pasti dia akan selamba rela jer pakai baju kedut2 gie keje dr gosok sndr..hi3..dan saya plak bleh panjangkan masa tuk bertiduran secara bebas..
Nie bilik en somi menginap..dorg dpt ddk sebilik sowg..drive dr umah ke sini makan masa dlm 2 jam sajok..tmpt dia ok jgk ar..x de kolam..x de gym adalah x kisah sgt bagi saya..cuma bagi mereka yg kuat makan cam kami nie,bab buffet makanan tue kena upgrade lg ar service dia.. ;)
Kami grk dr umah dh lewat..smp melaka pon nak jejak 8pm dah..pas makan..rehat2 kjap trus saya grk ke batu pahat plak..en somi cadang nak anto saya ke sana,biler survey kos tol dr simpang ampat - ayer hitam dlm rm20..trus cancel! tawakal jer ar saya drive sensorg ke batu pahat malam tue..dlm pkul 12.00 t/mlm saya selamat smp.. ;)
Nengok bath tub cam best jer kan nak landing2 sambil layan surat khabar..x pon bergurau laki bini sambil feeling join parti buih..ha3..biler nengok kesan tampal sana sini..penutup lubang tah ke mana..trus cancel feeling nak jadik org kaya tue..hi3..

No comments: