27 October, 2013

Family Day LPK - annual dinner

Majlis makan malam adalah antara acara yg best saya tggu..tema thn nie adalah old skoll..saya sarung jer baju yg ada..pas puas rehat2 kt bilik..saya pon x mau lepaskan peluang tuk join acara makan2 ngan famili lpk..dasar kuat lantak kan.. haruslah x bleh lepaskan peluang ini..hik3..

Saya mmg enjoy biler dpt jmp ngan seluruh famili lpk nie..hampir semua staff saya kenal..x smp 200 org staff pon n yg best dorg sgt2 sporting! Sudah diterapkan budaya dorg..1st time jmp pon dah selesa nak berbual..

Kami smp kt majlis td pon awal gak..ms tue majlis br nak mula..nak carik tmpt ddk pon x susah..sbb biler berdua nie ada jer yg offer ddk semeja..rezeki kami lepak semeja ngan ex tuan umah kami..en roslee sekeluarga..selama ddk kt umah dia,x penah pon berborak ngan wife dia kak ita..dah pindah nie..br beria dpt sembang sakan..hik3

Biler ada dinner..sure ada lucky draw kan..Rezeki kami thn nie dpt lucky draw no 34..hadiah? Pak cik menang moto! Ha3 berangan jer ar..keh3

Pas majlis kami dok layan lagik live band dr west port band..dorg mmg syok perform! Best! En somi pon sama naik dok bergoyang sakan ngan penyanyi lawa kt stage tue..kwn2 dia pon sama join..jd meriah plak stage kejap..bini kasi muka..sronok ko ek bang..kah3

Okeh..time to making baby..don't disturb..ha3

No comments: