20 October, 2013

Hepi Besday Ucu!

Dah jadi acara wajib tuk raikan besday dikalangan famili kami...kalu famili belah saya..slalunye saya ar yg akan arrangekan segala2nya besday tuk sumer..ms besday saya pon sama gak..yg kuar belanja adalah en somi..ha3..

Tuk besday kali ini adalah besday ucu..adik saya yg bongsu..kami pilih makan2 steamboat..murah pon murah cuma rm25 jer tuk dewasa n rm10 tuk kanak2..lakosinye adalah island kuang steamboat..

Acara makan berlangsung ngan masing2 mmg layan steamboat nie..suka plak saya tuk kai nie sumer blk kekenyangan ngan kegembiraan..cuma aliya jer yg rungut sbb x de kek besday..eleh! Bkn dia makan pon..lebih nak eksen wat potong kek sajok..hik3

Erm apa lagi nak cite ek..pas makan kenyang2..sumer kembali ke pangkal jalan..itu jer..ha3..

Hepi besday busu ke 25 thn..akak doakan moga ko bahagia dan sentiasa dlm lindunganNya..biler ko nak kawen? Ha3..

1 comment:

Ann Ishak said...

happy birthday busu :)