31 October, 2013

Keje luar - Msk Wad

Saya dpt pengalaman baru wat audit kali nie..x penah2 saya msk wad hospital yg saya audit..keh3..kenang2 balik klako pon ada jgk rasanye..

Malam sblm hari kejadian saya demam panas..oleh itu saya x cukup tido asyik terbangun2 sbb x selesa..mgkn jgk tido kt tmpt baru kan..so menambah rencah x sihat saya tue..

Pagi kejadian saya gie keje cam biasa walau kepala nie dah start pening yg amat neh..cc kew tue tegur saya nape muka saya pucat dan batuk x benti2.. trus dorg bwk saya gie kat bhgn  kecemasan dan wat pemeriksaan..

Tekanan darah saya tinggi..saya dorg wat ecg test tuk confirmkn x effect jantung saya..dorg amik darah mau 3x kot..ms tue saya dah start berdebar sbb niat saya dtg nak amik panadol sajok then smbg keje blk..

Saya kena tahan kat wad pemerhatian.. Saya diberi ubat makan..then msk air dan ubat utk stabilkan darah..doktor sahkan darah saya ada byk kuman..oleh itu saya kena infection ditekak..bengkak sblh tekak saya nie..patot ar perit nak telan air liur sndr..last wik bengkak kt mata..ohhh dah ada tanda2 rupanye..

Teme kasih pd staff hospital jasin yg sudi amik berat psl saya walau saya tgh mengorek keje2 kowg..hik3..

No comments: