17 October, 2013

Xtvt di kg

Biler blk kg..mmg mcm2 xtvt saya bleh buat..tapiii saya pasti sgt2 adalah..biler saya blk kg..ddk kt beranda yg tinggi..angin yg sayup jer menampar pipi..mmg best bergolek2 tido dengkur bersahutan ngan en somi..ha3..

Kali nie lain! Sbb anak buah saya pon blk jgk..haruslah melayan jer kehendak dia yg asyik explore mcm2 skrg nie..

Kt seberang jalan umah nenek saya ada sungai yg dulunye adalah port kitowg berkubang ms kecik2 dl..tp skrg air dia dh kureng derasnye..oleh itu xtvt memancing adalah pengubatnye..

Adik saya angah mmg kaki pancing..nama pon tokey kolam pancing kan..saya takat tgk2..layan seminit dua tue orait ar kan..

Sesi pancing kali nie lebih meriah..ikan mmg tgh berkenduri..mmg jelas nampak anak2 ikan dok main di gigi air..hulur umpan..kejap jer dh kena sambar..tuk anak2 buah saya nie mmg excited ar kan..tambah plak tgk mak long n abg sepupu saya abg apeng dok geram nengok ikan2 yg besar tue..ptg tue mmg meriah sgt kt sungai..

Bahagia rasanya dpt berkumpul reramai kan..best2!!

No comments: