25 October, 2013

Keje luar - Melaka Tengah

 
Saya kena bertugas di Melaka utk sebulan nie..saya kena jelajah dr satu daerah ke satu daerah..
mula2 kena kt Melaka Tengah then ke Jasin dan abis kat Alor Gajah..
saya suka! saya suka! sbb dpt team yg best kali nie..rojak2 dr Selangor..N9 dan Melaka 
 
Seminggu di Melaka Tengah nie saya menginap di Dream Hotel Melaka
 
 
Sesungguhnye agak serabut mengodit kali nie sebab saya sakit mata! adoii payah nak jmp org dan buat keje..saya gagahkan jgk sbb masa sgt suntuk dan terkejor2 jadinye..
 
Nengok ler atas meja neh..bersepah2 ngan dokumen dan sumer perlu settle dlm seminggu..
sambil tue kami kena bg taklimat dan penerangan pada auditi..gigih jgk ler nak berperang kan kalu msg2 ada pendapat sndr.. ;)
 
 
Seronok tgk gelagat dorg..ngam jam 5 ptg..
Dah panjang beratur nak punch out..
Pegi keje x jem..makan murah..
Balik keje pon rileks jer..byk masa ngan family..
 
 
 
Malam akhir di Melaka baru saya kuar jenjalan kt bandar melaka nie..
itu pon saya bwk kwn saya si siti..kalu x,abis keje..melangok jer dlm bilik..hik3
 

No comments: