04 February, 2012

doakan saya..

Insyaallah..pagi nie saya akan ke picc..bukan nak tgk konsert bollywood mlm nie tp sbb nak amik exam penguasa kastam tue..saya dh pakat2 ngan kein nak ddk sebelah2..eceh! cam bleh meniru kan..ha3..walau tau soklan dia agak sukar..sama cam soklan exam ptd dan soklan exam peg anti dadah arie tue..saya tetap terjah jgk..mau timba pengalaman..
Ohh lupa..saya nak wish hepi besday buat 3 insan yg rapat ngan saya..

credit: fb nor fauziana
1. Adik bongsu en somi..Nor Fauziana bt Mhd Pauzi yg sambut besday pd 03 feb yg ke 28 thn..di usia yg masih muda..adik ana dh ada anak dara yg berusia 7 thn! soklannye..di usia brapakah adik ana mula bercinta ngan suaminya..hi3..iallah pd mei nnt,ana akan melahirkan seorg lg cahaya hati mereka yg ke 2..saya doakan moga ana bahagia bersama keluarga tercinta..hepi besday ana!
 credit: fb dilla human
2. Buat rakan serumpun saya @ kwn uitm perak Dilla Human..sejak bersahabat ngan fad 10 thn yg lalu..fad x penah mizz pon wish besday kt saya..ohh terharunye..hi3..fad sebaya saya dan baru sahaja melangsungkan hari bersejarahnya bersama rakan uitm saya jgk najib..Along doakan moga kowg berdua hepi2 slalu dan dikurniakan cahaya mata yg super duper comel k! ohh..lawa kan ummi mertua dia..persis kakak sajok..apa rahsia awet muda remaja auntie? 
3. Anak buah sulung saya..Nur Farisha Syazwina..anak mak long nie sambut besday yg ke 2..spt tahun2 sblm nie,wina sambut besday kt kedah jgk ar kan..niat di hati nak jgk gie celebrete besday ngan dia..tapi masa x mengizinkan ar plak sbb saya kan gie exam arie nie..bsok en somi sambut perarakan maulidur rasul..isnin n selasa pon dia keje..ohhh dr jauh jer ar saya merindui anak buah saya nie..tapi x pe,dah belikan besday present siap2 tuk dia..beg strawberi dr Cameron Hingland n baju t-shirt 3D penguin dr Bukit Gambang Waterpark..

Erm..doakan moga saya bleh jawab exam nie ngan tenang ek..tq!

No comments: