29 February, 2012

Wina mai Key Ell

Anak buah saya mai KL! ohh best giler saya rasa..yer ar saya nak menjengah ke Yan,Kedah tue mmg x tergapai ar kan..biler wina mai nak jmp mak long dia..sgt2 ar saya hepi kan..

Biler adik saya bgtau dia blk dr kedah bwk wina sekali,trus kepoci tepon mak ajak jmp wina mlm tue jgk..
Wah! x sesabar yer mak long neh..siap beli kek besday lagik..walau besday wina dh expired 3 hari masa tue.. ;)
beria saya carik kek patung barbie cam kek aliya tempoh hari tp x jmp ar plak..dtg bwk kek biasa jer ar..
Br saya tau yg anak buah sulung saya nie sgt suka akan kek! mmg dia excited nak potong kek..sambil tunjuk kt kek dia dok sebut2..kek wina..kek wina..alahai anak..sggh indah ms tue.. ;)

Sepupu wina pon nak tmpg sama gak..dorg nie sebaya sbnrnye..cuma wina bulan feb then qalisya bulan 11..saya igt sgt besday qalisya sbb awal seminggu dr tarikh nikah saya.. ;) dorg nie sesama membesar..tok dorg yg jaga kt kedah,then biler ada masa terluang,adik ipar saya n kakak sulung dia blk kedah ar jenguk anak dorg..x pon,dorg mai KL jenguk mak memasing..hi3..
 Wina yg dok ralit makan kepingan coklat kt atas kek..abis sumer hiasan atas kek dia balun sowg2..
Tersentuh hati saya tgk mak bermuka ceria dpt peluk cium cucu sndr..aish dh biasa ngan mak,biler wina jelas lg ar mak suka.. ;)
aish dpt ddk kt 'tilam' empuk - paha pak long..
Meleleh air liur dok main hp pak long dia..tok dia tegur pon wat x reti jer..hi3..
ohh..saya dh windu balik ngan anak2 buah saya..aish,kita jmp sabtu nie keh!

No comments: