02 February, 2012

lunch + rakan sekerja

Hari ini buat pertama kalinya saya kuar lunch ngan kwn2 seopiz nie..hampir 2 thn dah saya kt cnie..saya x penah kuar makan ngan kwn2 kt cnie..x tau ar nape? mgkn saya lebih selesa tapau makanan then makan sensorg dpn pc sambil belek2 blog..

Ohh sungguh pensombong saya rasa..keadaan wat saya jadi begini..ddk dlm bilik berdua ngan rakan setugas saya niza..memasing wat hal sndr..sekali sekala jer berborak kosong..dia penah ajak saya kuar tapi saya acap kali menolak..saya x reti nak ukur tanah kt shopping mall tanpa bwk duit..x de istilah window sopping dlm hidup saya..kalu nak membeli,baru saya 'jengah' shopping mall segala..biler asyik kena reject jer..sure ar kwn saya x ajak2 dah saya kuar kan..apatah lagi saya nak join dia kuar makan kt restoran mahal2 tue kan..
hi3..

Bagaimana kuar lunch tadi? kami kuar ber5..niza + kak sue,bersembang sakan di dpn..kak ina + nana ddk berborak di belakang..saya plak jalan tgh2 sambil belek2 hp cam hebat jer nak bermssg bagai..Masa ddk kt restoran pon saya x byk borak..x de topik yg selari ngan saya..topik anak..becok memsg cite psl gelagat anak memsg..makanan peberet anak..topik ibu mertuaku pun ada terselit jgk..oleh itu,saya ralit tgk tv smp kami sumer abis makan..

Disimpulkan..better saya ddk opiz sowg2..saya cuba tuk jadi yana yg dl..kalu nak gie makan sure ramai2..aduh..windu seh saat menjadi 'yana' yg periang..bukan cam yana skrg..sgt murah memberi sedekah..yolah..jmp org x nak borak..murah ngan senyuman sajok.. ;)

No comments: