12 February, 2012

Moga cepat sembuh wahai encik biras


Encik biras saya..abg yani berada di wad ICU, Hospital Klang skrg nie..sejak dr jumaat lepas,abg yani admited..Menurut cite isteri abg yani,ana..dah hampir 4 hari en biras saya nie demam..x jgk kebah..berulang ke klinik..teguk ubat berbotol2 tp x nmpk demam tue nak kebah..malam khamis lps,abg yani ke hospital swasta..amik darah then sah kena denggi! trus dorg refer ke hospital klang kerana tiada kepakaran..

Waktu rehat jumaat lps,saya ke hospital melawat abg yani..ptg blk keje saya dtg lg ngan biras saya, kak zu..sangkaan saya abg yani msk wad biasa,biler diberitahu msk wad ICU..saya terkedu kejap..teruk jgk ek kena denggi neh..smp ke unit rawatan rapi..saya berpeluang melawatnya..keadaan dia amat lemah..bacaan darah turun mendadak..kena mskkn darah + air..dia x lalu makan mahupun minum walau seteguk..badan dia adalah sgt2 lemah..ohh..hampir menitik air mata nie tgk keadaan dia..orgnye sgt periang..slalu hiburkan hati kami sumer..biler dia sakit gnie..sayu hati kami yg melihatnye..ipar saya ana,tgh ngandung..dia pon x lalu nak makan..saya tgk dia pon cam hilang semangat..mertua saya di kelantan sbb tok mek msk hspital..tentu haru jadinye biler mak n menantu sesama dilanda musibah begini.. ;(

Ptg td saya berkesempatan dtg melawat lg..smlm saya bwk mak abh ke KGPA sbb dua pupu saya kawen..x smpt saya nak menjengukkan dir ke hospital..kali nie saya dtg ngan mak abah..dorg pon senang ngan abg yani..biler abg yani sakit cam gnie..dorg pon terpanggil nak dtg melawat..nyata org baik nie mmg ramai yg dtg nak jenguk..x putus2 org dtg melawat hatta ana pon kena beralah nak jmp ngan suami sndr..saya smpt jenguk biler nak pggl abah mak kuar td..perkembangan dia bertambah baik..sudah bleh hirup sup ketam n minum air 100 plus yg saya bekalkan arie tue..kami sumer doakan moga encik biras saya sembuh seadanya..iallah..amen..Amen

No comments: