29 February, 2012

saya kena tinggal

Sunyinye kalu en somi x de..dia gie oustation ke JB seminggu..dia pon dh naik lemak dok puteri pacific tue tiap kali turun jb..dia kata geram jer nk ke kota singa..x jauh mana dah..siap kamu en somi gie s'pore x ajak pn isteri neh..pn isteri sensorg jer kt umah nie..mujur ucu sggp tmnkn akak dia yg penakut x hengat neh..

Biler en somi x de,xtvt dapur pon tertunda..siang malam mkn kt kedai sajok..x de mood nk masak..sape plak nk abiskn sumer lauk pauk bagai? hu3..Sesi tgk tv pon sunyi jer..kalu x tv sblh tue bercahaya ar jgk..saya slalu gadoh ngan en somi suh dia main game diam2..ganggu saya nak feeling layan jiwa tonton drama..yg menangnye sure ar en somi kan..sudahnye saya naik atas layan dvd ombak rindu kt bilik..biler dia x de,senang lenang ar saya..tp biler sunyi camnie,tetiba windu giler nk gadoh ngan en somi..sob3..

Ohh..aiskrim sedap nie pon terpaksa ar saya makan sensowg..(bab nie saya suka) hua3..

No comments: