01 March, 2012

jmp kwn lama? riuh rendah jadinye!

Janji kami simple sajok..atie anta mssg ajak jmp..dia kata yan,ayu n nor mgkn ikot sama..meeza plak kena keje..x dpt ar nak jmp ngan miqa anak bujang dia yg teletah tue.. ;) Ohh best tue..pelawaan yg sukar saya nak tolak..biler lama x jmp nie..sure byk cite nak borak kan..i like gegosip neh..hua3..Last kami jumpa gegosip pada 2009..ms tue sumer single lagik.. ;)

Hari dijanjikan pon tiba..masa port lama kt McD Kota Dsara,cuma kami ber3 sajok yg dpt berkumpul..atie,saya n yan..nor kena pg kelas n ayu plak x dpt contact..ohh! x mengapa..asal ada topik nak dibualkan,sumer jadik! hi3..

Windu btul saya ngan yan n atie..memsg dh kawen..saya n yan masih single tanpa 'handbeg'..atie dh ada 2 hero! alhamduillah..ptg tue dia bwk anak sulung dia..ralit ar saya dok kelebek anak bujang atie tue..dari satu topik ke satu topik,memacam yg kami borakkan..ketawa berdekah x hengat..smp anak atie blur tgk ibu dia ketawa berkekeh2..

Tapi kami jmp x lama..dlm jam 3ptg kami pon bergerak pulang sbb anak bongsu atie menyusu badan..dia kuar td anak dia tgh tido..tetakut plak kalu hubby dia gelabah kalu anak bongsu dia bangun nak susu nnt.. ;)
pastinya pertemuan kami cukup manis..x smpt nak snap gamba kenangan..so,saya cilok gambo dr fb dorg nie..hi3..

 credit to mariati fb
anak2 bujang atie
 credit to yuhaini fb
yan bersama en sominye

2 comments:

Areyou Callypso said...

ohhh..sedey gile.. inaaaa.. meeza ade msg kat pb.. aku da tuka no phone laaaa.... no lame cip die rosak.. ni kontek baru aku 0126560621.. ape2 msg aku ek. sebab no korang sume da hilanggg.. oh ! jeles gileeeeee

meezameez said...

bestnyeeee!!! rugi keje hari tuuuuu T__T