05 March, 2012

Frenz Snow Wash, Kajang - car wash

Alhamduillah..rezeki adik saya n rakan baiknya..dorg berjaya jgk bukak car wash..smlm adalah hari pelancarannya..dorg wat majlis doa selamat n makan2 tuk pelanggan yg datang..saya smp pon dh lewat..jam dh jejak pkul 10.00 mlm tp dik masih beroperasi lg sbb ada pelanggan yg datang..
Kete saya pon amik berkat cuci jgk..hi3..mau support bisnes baru..mudah mudahan segalanya berjalan lancar..kalu kita kuat berusaha n x lupa diri..insyaAllah ada habuannye di penghujung hari..amen..

Frenz Snow Wash nie agak besar jgk ruang dia..ada 3 lot tuk basuh kete n 2 lot tuk bersihkan bahagian dalam..ruang menunggu pon agak selesa jgk..perancangan ms depan adik saya beria nak wat waiting room bagai..moga2 dipermudahkan..

Buat masa nie,adik saya upah 2 rakan yg berpengalaman dalam bab basuh2 kete nie dan mahir kendalikan mesin2 yg ada..saya igt bleh main belasah sajok amik pekerja kan..dia pon tolong2 gak..baru nak mula bisnes..tokey kena ar join sama lap2 kete..
Lokasi car wash nie bersebelahan antara Petronas dgn Pizza Hut/KFC berhampiran dengan Metro Point,Kajang..Tuk sebulan permulaan nie,adik saya bagi special price antara RM5, RM8 dan RM 10..erm jemput datang ek ber snow disini..

Buat adik saya..akak doakan moga usaha ko nie diberkati dan semoga apa yg kowg usahakan nie dipermudahkan..amen..

No comments: