04 March, 2012

cerita wikend

Silalah percaya..aina dtg umah mak! terkejut saya ngan panggilan dr aina..dia ngan abg faizal temankan pok su dorg ada urusan apatah kt sg pusu..saya pon dh kelupaan akan tujuan utama dorg dtg..yg pasti pas keje arie khamis tue,laju2 saya blk sg buloh jmp ngan aina..mama aina ada bekalkan saya sehelai baju lagik n kepek2 yg kebetulan saya pon br amik dr abg ngah rabu lepas..ohh..jmp abg ngah saya dpt jmp ngan ustaz azmi jgk..x aci doh abg ngah x kasi tau azmi nak join mengeteh mlm tue..mujur pakai baju lengan pjg..hua3..

Okeh2! berbalik cite aina td..mlm tue dia nangis x mau blk umah nenek sedara dia kt bkt sentosa..dia beria nak jgk tiod umah..cian plak nengok dia yg windukan mak..trus saya offer diri anta aina ke bkt sentosa t/hari jumaat tue walauuuuu saya punye keje yg berlambak2 banyak..demimu adik..akak ko nie turutkan jua..padahnya,br sat tadi saya siapkan report odit saya neh..berkampung saya kt opiz en somi nie sambil temankan dia yg kena keje wikend nie.. 
Inilah saya pada jam 1.00 ptg tadi..giler rush nak attent kenduri kawen sedara en somi..sedih saya x dpt join kndr kawen rakan flat dl..moga ko berbahagia along..hu3..frust mak x dpt nengok live bintang hati ko si tomok tue..dgr gegosip jer ar aku neh..hi3..

Pagi td sedara saya dtg umah..dorg dtg nak sembur anti semut n segala jenis serangga yg kini mengganas kt umah saya neh..anai2 pon dh wat kerajaan dah..harap2 pas nie x de dah anasir luar yg menggeramkan hati saya.. bayaran cuma RM50 tuk satu umah.. ;)
Nie sepupu baru en somi..tomey kan..anak bongsu dr 5 beradik..abg sulung dia dh form 5..cuma teka bape umur mak n abah dia..sekian teme kasih..
Suasana di kenduri tadi..mujur x jauh dr opiz en somi..sempatlah kami cilok2 jer makan kndr ms rehat en somi tadi..
Da perantin..biler tgk2 balik,sama tema plak ngan baju berinai saya..yg x tahan tue,,tudung pon sama..nama pon sewa kan.. ;)
Nie pasukan kompang yg telah 15 thn dibubarkan..demi rakan baik mereka yg sama2 membesar dr kecik,dorg bergabung balik..mmg meriah biler en somi dpt jmp kwn lama n sedara..Ohh saya bersama2 ngan seluruh famili mertua tadi..maklumlah,adik beradik en somi x reti gie kndr tanpa mak abah dorg..giler manja!

Sekian catatan saya tuk arie nie..
Utk catatan semalam..pok su belanja kami sumer makan seapood..
Biler pok su upload pic kt fb nnt,saya cite ek.. ;)

Saya nk gie pelancaran Car Wash adik saya di Kajang..sempat ker nie? tah ar!

No comments: