17 March, 2012

Syaza Syafiqah

Biler dh jaga arissa,saya dah ada kekuatan tuk ziarah anak2 kwn2 saya yg baru lahir.. ;)
Baby pertama yg bertuah adalah anak dara Kamarul Adura..rakan baik saya masa sekolah menengah..nie baby tahun baru neh..lahir pada 01.01.2012! ohh awal 3 hari dr besday saya..kalu x,bleh tmpg celebrete besday ngan syaza next year..hi3.. 

Adura jemput saya ke majlis aqiqah syaza ahad lepas..oleh sbb biras saya masih ada kt umah t/hari ahad tue,lewat ptg jgk ar baru saya jengahkan diri  ke majlis aqiqah nie..sumer tetamu dh balik..khemah pon dh abis bersusun..lepak makan cup cake ngan sirap ajolah..hi3..
Close up syaza dr dekat with mummy dia..memang dh bertahun2 saya x jmp adura neh..takat mssg dlm tepon + ber fb sajok ar sblm nie..kami kawen pon sesama x dpt hadir..alhamduillah,mmg dh rezeki saya nak jmp ngan syaza.. ;) Biler lama x jmp,mmg memcm ar cite yg kuar kan..gosip2 zaman sek2 dl pon kuar..masih seh adura pecah rahsia saya kt en somi..ha3..
Umah mak adura nie mmg kwsan banglo2 sumer..umah dia penghujung jalan..berjiran plak ngan pencinta alam..terkejut awish bile nengok burung unta dr dekat..ada ker dia kata anak zirafah? sbb leher pon pjg gak..adoi..bape byk zoo akak dh bwk ko..burung unta pon ko x kenal lg awish..ish2..
Kenangan saya ngan adura ms sek2 dl..saya 2 dr kiri,adura 4 dr kiri..yg berdiri separa tonggeng tue ederq dan 3 dr kiri yg duduk plak huda..dorg pon rakan blogger saya jgk.. ;)
(ohh..sila abaikan muka saya yg berkilat! hua3..)

No comments: