12 March, 2012

hepi besday Pok Su

Arie nie nak wat n3 secara berjemaah..wikend saya agak busy ckit arie tue..x smpt nak wat catatan dlm blog saya neh..kan sumer ini kisah hidup saya..kalu miss satu cite,takut x igt plak ms tua2 nnt.. ;)

Jumaat lepas besday Pok Su..pak sedara en somi yg sgt2 rapat ngan kami semua sekeluarga..kebetulan ramai yg bertandang ke umah kami..maklumlah,kami ada baby tau..hi3..Arissa Puteri Qaisara..dah alang2 ramai kt umah..saya pon berpakat ar ngan ipar duai sambut besday pok su.. ;)
Menu adalah sgt2 simple..saya beli kek pisang dan wat bihun goreng ckit tuk tetamu..bihun goreng nie saya dtgkan khas dr sg buloh..ada cite disebalik bihun neh..wah! cam ada udang disebalik batu plak..x pe,part blk sg buloh,kita cite lain kali k..

Okeh..besday pok su tapi cucu sedara yg lelebih..dlm family in law saya nie,x kira besday sesapa pon,mesti kena nyanyi besday song byk kali tuk setiap anak buah..nak merasa tiup lilin sowg satu..mmg menjuih2 ar kan air liur sowg2 atas kek tue.. ;)
Selamat hari lahir Pok Su..kami doakan moga pok su dipanjangkan umur..hepi2 slalu..dimurahkan rezeki..dipertemukan jodoh! ops..sowi..tapi itulah doa dr kami anak2 dan cucu sedara pok su yg luv pok su muah2!


Ruang tamu umah saya yg dh mcm tongkang pecah..sudah 2 mlm keluarga mertua berkampung kt sini sempena dapat 'org baru'..sume hepi malam tue..en somi plak sgt bijak beli 'lawak ker der'..nak pecah pewut tgk lawak2 dorg sumer..sambil tgk tv,sambil ngap2 makanan yg ada..mmg sgt2 meriah..moga murah rezeki kami suami isteri pas nie..amen..

No comments: