05 March, 2012

meredah jem giler2 dgn hati gembira..

X tau mana silapnye..pagi td saya sgkt dalam jem giler2 punye ar! dr pelabuhan klang ke shah alam ikot h/way KESAS h/way exit LKSA makan masa 2 jam! giler kentang ar..saya bayar tol tetap cam biasa walau kete bergerak lebih lambat dr cik siput! 
Saya igtkan jem sbb nak beratur ke tol sajok..sekalliiiiiiiiiii pas tol pon smbg jem lagik..adoi! peluh dh start kuar neh..dr tol nak ke exit LKSA x jauh mana dah,tp kete mmg x grk2! confirm saya lambat pagi nie..siap2 mssg bos n clik bgtau saya lewat..walau dah x jauh sgt dr opiz,saya x berani janji bleh smp pkul bapa kalu nengokkan jem rupa gnie..puas jgk ar tggu laporan trafik kt radio,tp x de ar plak mention pape pasal jem luar biasa kt KESAS h/way nie..
Biler dah jem cam gnie..kuar ar perangai2 'busuk' pemandu kita nie kan..x reti2 nak maintain satu line..ko ddk diam2 sudah kat static line..kan lg mudah trafic berjalan walau berdenyut2 jgk nak tggu..biler awk dok tukar line kanan pas tue ngada2 msk line kiri,kan jadi bertambah2 jem gtue..silap tekan minyak,mau berlanggar plak nnt kan..beringat ek abg saga..walau ko bajet best ikot ambulan td,tp skrg sumer bayo cash ok..ko leka kjap,trus kena himpit ngan kete lain..hua3..padan muka!
Saya hepi redah jem berjam2 sbb saya bleh borak2 lelama ngan en somi..bergurau senda sambil tergedik2 nyanyi lagu kt radio..sambil2 tue bleh top up masa bersama kami yg sgt limit skrg nie..hi3..kalu sensorg td,mau sakit hati mak kan..mujur smp opiz pkul 9.30pg, masih ada 30 min sblm kena amik cuti..kalu x......mau hasut en somi suh cancel gie kursus..kita gie jenjalan nak x? hua3..

Ohh..tuk 2 hari nie en somi kena gie kursus jauh dr opiz dia kt concorde hotel shah alam..erm sblh opiz saya sajok! hi3..

No comments: