17 March, 2012

teruskan usaha!

Adik saya si abe nie mmg malas nak blajo..orgnye cerdik sbb dia cpt paham apa yg saya ajar.. tapi.... malasnye tue yg saya x sanggup..terus saya ajar awish dr kecik jgn malas cam abe nye neh..abe sgt minat ngan bola sepak..saya nengok kalu kuar sopping ngan saya,x sah kalu x membeli brg2 bola dia tue..skrg nie,dia dh jarang nak mengikut kami kuar,jadual dia sgt 'padat' ngan xtvt bola dia..dia pon dh aktif ngan pasukan bola kt umah flat tue..
Ohh ada majlis perasmian pasukan bola sepak blok c malam ahad minggu lepas..saya sgt suka ngan ajk blok umah mak saya nie..dorg mmg very supportive minat anak2 muda..ms zmn saya kecik2 dl pon,dorg support jgk..seingat saya,kami lebih terdedah ngan xtvt kebudayaan..skrg nie xtvt bersukan plak..erm..rasanya ikot minat nak ketua blok kot..sbb ketua blok saya dl,anak2 pompuan dia suka nanyi n menari..la3..
Bukan senang nak jmp uncle nie..hadir setiap 5 thn sekali..eh! sedang elok nak pilihanraya kan..majlis cam gnie pon dia sudi hadir..opsss..x mau cakap lelebih!
Teruskan usaha wahai adik2 sumer..pas nie sure kowg lebih bersemangat kan..dapat jersi baru lagik! cayalah..
Biler dh pamos nnt,saya nk jd jurulatih pasukan sorak..dan ini calon tuk ketua pasukan sorak bola sepak blok c..hua3..

No comments: