14 March, 2009

akak doakan ko bahagia

aku gembira dapat cuti dr puan sazlina..tq puan! saya sangat hargai..

dr ptg tue aku dah siap2 pack barang2,x sabar aku nak balik malam tue..dapat tiket 12.30 t/malam arie jumaat..en tam bermurah hati nak anta aku ke stesen bas jalan duta..baik tunang aku tue..dia nak ikat tapi kena stand by cz kak anor dah sarat sgt kat umah..aku x kisah,janji dia anta aku..aku x jadi take flight,naik bas,Rm40.00 jer..lebih murah..dah jadi family JAN nie kena sentiasa amalkan 3E..hahaha..
dalam seronok tue,aku cam serba salah gak tinggalkan AJK lain handle sukan bowling & sukaneka kat PD pd esok n lusa..cam pentingkan diri sendiri pon ada..member lain bagi support,suh aku blk gak..dia bkn kawen tiap taun kan..big bos induksi pon bg green light kat aku..aku pon on jer ar..aku mmg teringin nak tgk adik aku sanding..sedih hati aku x dapat tgk dia nikah..kami rapat,3 beradik jer pon kami..sorg dah kawen,mmg terasa sgt ar lainnye..last wik balik,aku spent time siapkan hantaran dia..sambil wat,menitis airmata aku neh..masa tue aku x tau lagi bleh dapat cuti ker x?

saat adik aku dinikahkan..

geng dr pilah yg datang..
zulhilman mokhtar with mariyani marodzakhi..

nie gubahan mak aku tau..

abah jmp besannya,pak atan..pas nie en pauzi plak ek..

pergh hensem adik aku sanding...


our famili..sila abaikan muka aku..comot giler cz berpeluh..aku pon x kenal sapa minah nie..

aku smp alor setar subuh sabtu..bang BJ cousin aku dah terpacak tggu kat stesen bas..takut adik sepupu dia kena culik kot..perjalanan dr kl ke alor setar aku rasa lama sgt..sakit jgk ar pinggang aku neh..dah tua kot..hahaha..
majlis berjalan lancar..panas terik t/hari tu..aku x byk amik gambar sgt..majlis kelam kabut..ramai sgt yg datang smp mak bapak pengantin x tau mana tetamu jemputan n rombongan dr pihak lelaki..apapon,sumenye dah selamat..adik aku bercinta lama,since dr dorg zaman UTM jalan semarak lagi..mau makan 6 taun gak tue..
en tam! dorg dah lepas..kita bile lagik? hahahaha..
chow..

No comments: