18 March, 2009

demam..


2 hari balik dr kedah,aku dah mula rasa nak demam..penat sgt kot..bgn subuh tadi,aku rasa cam nak pitam dah..nasib aku x jatoh kat bilik air ms nak amik air semayang..aku x solat berjemaah n pg senaman pagi arie nie..rasa cam serba salah pon ada..tapi serius aku x larat!

kat kelas aku dah mula batuk2..kak su pon dah agak cuak..suh aku pg klinik..klinik? x mau! aku x suka mkn ubat..ramai yg tanyekan keadaan aku..baik anak2 buah aku nie..prihatin sumenye..
aku masih larat lagik nie..takat demam biasa aku bleh layan lagik ar..kejap jer neh..



ptg tue aku tgk jer ar bdk2 nie main bola tampar..nak join sekali aku x larat dah..aku kena jgk turun,nanti pe plak dorg cakap kan..x tunjuk contoh yang baik pada sumer..pas tunjuk muka kat dorg sumer..lepak jap kat situ,join gelak2 sumer,aku pon pelan2 jalan menuju ke tangga n terus larik ke bilik..TIDO!

No comments: