19 March, 2009

kak sue yg baik


walau br kenal 3 wik,x cukup utk kita mengenali hati budi seseorang..tapi kat cnie lain,kami sumer rapat..dr subuh sampai ke malam kami sumer lakukan aktiviti bersama..bagi aku 3 wik dah cukup utk kita rapat ngan seseorg..

aku ada kawan baik kat cnie..namanye SUZANA..aku pggl kak sue..org kedah,keje kat JAN Negeri Kedah..aku suka if kak sue bercakap..suker sgt! loghat utara yg pekat,tapi aku masih paham..x tau ar nape aku suka sgt ngan kedah..myb tmpt dia cantek kot..sawah padi terbentang luas,damai jer jiwa aku..emm nak jadik menantu org kedah bleh x? hahaha..

kak sue nie baik,penyayang n kuat semangat..dia kwn yg baik,jaga kebajikan aku..dia yg byk tlg aku selama kat cnie..carikan aku nota kuliah,mkn kt dewan sesama,tlg amikkan minum pagi n ptg kat bilik kuliah,jd asst aku tuk sampaikan pesanan dr urusetia,pendengar yg setia n byk lagi ar..kak sue ar jgk temankan aku kalu aku nak pie mana2..kitorg rapat sgt! hope jalinan ukhwah antara kami tambah utuh..

kak sue nie exUUM, minat sgt nak jadik cikgu,bleh spent masa lebih ngan anak..aku doakn cita2 kak sue tercapai satu arie nnt..oh,kak sue dh ada anak sorg,br 6 bulan..comel sgt! anak kak sue skrg demam,mgkn rindu kat mamanye kot..cian baby 2..kak sue pon tabah,dia ckp nie sume ujian tuhan tuk dia..mak kak sue plak excident,dia masih lagi kuat tuk teruskan kursus..aku kagum ngan dia..nasib ar sebln jer kursus,baby smp sakit rindukan kak sue..kalu 3 bulan? emm mau ngan papa baby pon sakit windu jgk..hahaha..

nie sumer adalah pengorbanan..bagi yg dah kawen,saat cam nie ar dorg kalu bleh nak elak..x mau pisah lama sgt ngan famili..bagi yg bujang cam aku,ms nie ar kitorg spent time 2gether with pren baru..seronak dapt kenal kwn baru,byk rasa yg hendak dikongsikan..pelbagai cite n cara bleh diperlihatkan..rasa cam nak duk terus kat cnie pon ada..
bkn x windu kat famili,cuma x cukup touching ar cam org yg dah kawen..x de perasaan? weh aku pon windu famili n en tam gak! windu tau......
en tam! miz u so much!!!!



No comments: