16 March, 2009

penat!


cantek kan..x yah g jepun,kat kedah pon ada..

perjalanan balik dari kedah,mmg memenatkan..nyesal aku x take flight..bleh jimat masa,x penat badan..aku nie kalu lasak ckit mulalah bdn rasa nak demam..dr kedah,aku smp sg buloh kul 1.00 pg..dr umah mak,aku trus drive balik akademi..pg nie dah start kelas,aku dah skip 2 hari aktiviti, x syok ar aku skip kelas pagi nie..


seluas mata memandang..tenang jer..

dr kedah aku drive smp ar ke tapah! dr tapah br abah bwk..hujan bleh lebat ar plak ms tue..so,abah bwk slow jer ar..aku nak lena pon x bleh..penat siot! kalu badan dh penat sgt,aku mmg x bleh nak tido..aku sbnrnye pon x paham nape ar parents aku suka sgt duk kat kedah lelama..dkt kul 4 baru nak grk dari umah pak long..t/hari b4 dik joe n yani dtg,smpt lagik gie parents aku gie umah member lama dorg..mak mmg lama duk alor star,nak dkt 10 taun..abah plak dulu keje kat TUDM Kepala Batas,mkn 4 taun jgk ar kot duk sana..




dlm perjalanan ke akademi,aku mmg dah ngantuk tahap dewa,nak berenti rehat aku takut,mane ada hentian kat area KLIA neh..aku kuatkan semangat bwk kete..bwk pelan2 jer..banyak kete,so aku x ar khayal..dalam kul 3pg baru aku smp..suasana akedemi sunyi jer..lagik 3 jam nak kena bgn dah tuk solat subuh..wah..penat!

No comments: