01 March, 2009

pikir positif!

malam nie ada kelas,tapi lebih kepada kelas pengenalan kepada kursus..

kitorg sume sibuk ar cari note yg bakal digunakan sepanjang kursus nie..sumenye berterabur, merata2 nak cari ikut index yg akademi bagi..aku n kak su antara yang tercicir dapat nota tu..kami malas nak berebut2,better dapat nota baru dr nota yg berconteng2..


nie bahariah tgh bg brief tentang nota yg perlu pn ada..



hasil kerja aku gak nie..tukang tulis nama..hahaha..(fully art by abe ngoh)




gambar kenangan with MUTIARA DINAMIK !

nie ar group aku..lapan sumenye..masa nie aku igt2 lupa lg nama dorg..dari dpn kanan,atun dr sarawak,wani dr putrajaya,aku ar tue..x kenal ke?, najwa dr kedah,liza dr kastam putrajaya,shima dr perlis n depan kak ani dr uad pelajaran,kl..yang b'kang tu, abe ngoh dr k'tan..

aku suka ngan group nie..senyap jer bila wat keje..tapi hasilnya,tip top!
group aku nie yg peliknya,kalu menang pape,diam jer..tapi kalu kalah,bkn main riuh ! mgkn bg semangat kat kwn2 yang lain kot..

akhir kelas tue,kitorg wat pemilihan AJK induksi..emm persaingan mmg sengit..aku kena pikir positif..liza x kenakan aku,mgkn dia nampak potensi aku jadi 'kuli' dorg..hahaha..btw,thanx liza..awak bagi yana satu rasa tanggungjawab tuk jadi yg lebih baik! thanx again babe!!!



sekian for 2 night.. miz sgt ngan mr tam!
chow...

No comments: