27 March, 2009

kenangan terindah


malam nie merupakan malam penutup kursus..dari smlm kami berhempas pulas wat persiapan dewan..tapi aku dr pagi tadi aku dok busy siapkan assg yang x siap2 lagik..alamak! ucapan bang ngah pon x siap lagi neh..bleh plak ada mcm2 prob pas tue..dgn brg x ada,kad jemputan x cukup,arrage maja kn ubah,buku program x siapnye lagi..memcm hal! mampos aku cam neh..larikssss...

bila dah ptg,sumer persiapan dah 85% siap..bagus2..team aku mmg best! sumer bagi kerjasama yg baik..rasa sayu plak bsok sumer nak berpisah..tapi nak wat camner? tiap yang bermula pasti akan berakhir..emm sayunye hati aku..

majlis mula agak lmbt,nak dkt kul 9pm baru start..aku dah berpeluh tggu kat luar nak jemput tetamu..agak frust gak ar,satu meja VIP kosong! myb dorang busy kot,that way x dpt dtg..ms majlis mula,suka aku tgk sumer pakai biru..bagus2..even jemputan pon ikut tema gak..
aku nak citer nie,ms aku tgh leka nak betulkan tudung kat ladies tepi dewan,ada sorg bdk banquet nie serbu masuk! terkujat haku..sian dia malu giler ngan aku..yang x tahannye pas tu,dia ar jgk serve aku kat meja VVIP! merah jer muka dia tahan malu ms sendukkan nasi tok aku..em busen duk kat meja VVIP neh..nak amkan pon kena control..aku tgk geng lain sumer lahap baik punye kat bkang..lapa........
nie ar bdk redah toilet tue..

aku pic nie..with ezah..

with din n mus..korg mmg sempoi!

2 dak gedis dr utara..najwa n asyura..

with apel..dak nie mmg senget..maafkanlah yer..
korang! pandang cam aku plak!

with pengarah AAN..penyampaian sijil tamat induksi..

persembahan malam tue mmg best! pengarah pon join gak karaoke..sedap suara pengarah AAN neh..bdk2 pon sumer happening! last night beb kat Akademi,sumer exam dah lepas,beban pon rasa ringan jer..alhamduillah,sumer dah selesai..bsok? BALIK!

No comments: