17 March, 2009

aku suka duk cni..

dah 17 hari aku dok bertapa kat akademi neh..skrg sume org dok kira hari nak balik..aku? kalu bleh aku nak lepak kat cni lama lagi..bkn x mau balik tapi aku suka suasana kat cni..


view damai dr bilik aku..

damai je jiwa aku..teringat zaman b'jar dl,x yah banyak pikir..yang penting study,wat assg n full prepare 4 final exam..bilik pon best,ada org kemaskan n byk facilite kat cni..

tmpt nie aku plg suker..hahahaha

aku pon x payah nak pikir pasal jem,tekanan kerja,moody bos n pikir pasal duit! sume dok mengalir atas jalan je..penat badan siot..otak lagi ar penat!


amik pic nie ms maghrib..

dalam dok cni pon,aku t'igt jgk pasal study..pas kursus neh,aku ada dalam 2 wik je nak prepare for final exam! mmg x smpt,tapi aku x mau pikir dl wat masa nie..jadual kat cni mmg padat..biar aku settle prob one by one..pikir sume,wat naik darah aku jer..


view sudut kanan bilik aku..

emm assg aku x siap lagi..nnt aku smbg lagi k..

chow...

No comments: