31 March, 2009

BEST! AKU SUKA GAME NEH..

smlm aku cal abg razi..saje tanye kabar..sambil2 tue,aku tanye ar jgk perkembangan wife dia..wife dia tgh sarat skrg nie..ada rezeki,dapat ar aku anak buah pompuan ujung bln nnt..doakan lah ek..
abg razi mmg baik ngan aku..since zaman sek lagi smp ar dah jadi org tua neh..kitorg jarang jmp,tapi kalu dpt lepak,x ingat nak balik..ada jer cite nak borak..en tam pon ok ngan dia..sebaya pon dorg,aliran pon lbh kurang..bleh ar ngam kan..dia kawen ngan bdk sek aku gak..kak asma aku pggl wife dia..nice person n very understanding..aku senang bangat sama dia..aku doakan dorg nie bahagia smp bila2..


nie ar abg razi n kak asma..pic nie ms konvo dip aku..t'haru beb dorg dtg..

last aku jmp dia 3 bln lepas,27hb Disember 2008..dia ajak kami main paintball..aku takut,sakit siot kalu kena..mau lebam kesannya smp 3 hari..actually,ijam bsetpren aku dah invite kitorg b4 tu,aku tgk bajet,ok then baru kitorg confirm main..mahal tu cost dia..cecah RM100 gak ar..

aku dah melalut plak neh..pagi pagi sabtu yg dijanjikan,kami pon pg ar tmpt yg dituju..x salah aku kat taman pertanian cahaya sri alam kot..aku lupa ar nama tmpt tu..dorg main paintball nie dalam hutan! x mcm slalu kita tgk dlm dewan or tanah lapang..lagi mencabar katanya..btw,walau kitorg dok plg dkt,tp kitorg ar yg paling lambat sampai..hahaha..
memula,marshal2 nie bagi brief dl cr guna alatan sukan paintball neh,rule dia n lokasi 'pertempuran' tuh..aku tgk keliling sumer hutan,pas tu yg dok pegang alatan sumer laki..
aku dah start cuak,aku bisik kat en tam,aku x mau main..


nie ar askar2 yg nak bertempor tue..

majoriti dorg neh exUM, member abg razi ar kiranya..dorg sume bebaik,walau ada yg berpangkat besa,tapi dorg x sombong..best lepak ngan dorg neh..x sangka sampai kat sana en tam jmp ex sains muar kat sana yg kebetulan geng abg razi..kira aku x risau ar en tam ada kwn selain ijam n razi..
kitorg yg gurl nie diarahkan utk merakam detik2 pertempuran..strateginya kitorg nie cam reporter ar konon..walau x join main sekali,kitorg still kena pakai alatan keselamatan jgk..


jgn suprise,minah nie dh ber anak 2! kagum aku tgk dia jaga bdn..

nie ar kwsn dorg 'bertempur'..

abg razi tgh bg penerangan,ijam n mr tam kusyuk dgr strategi perang dorg..

2 man yg baik ngan aku..dh b'siap nk bertempur..

bersedia...seraaaanggggggggg...

abg razi yg plg teruk di attack..

duta toilet with haikal (geng aku ms jd sukarelawan kt pusat sains negara)

post mortem pas abis game..

Kesimpulannya aku mmg hepi giler hari tu..dpt b'kenalan ngan kwn baru,jmp balik member lama n same time dapat hepikan en tam..dia mmg suka aktiviti cam nie..awek dia jer yg suka shopping..dalam t/hari,kami mtk diri nak gie kenduri niesa,kwn kitorg kat itm dl,tapi smpt ker lagi nak gie kndr kawen neh?
jawapannya...? kenduri tu abis dl,b4 kami sampai..hahaha....
chow!

No comments: