25 March, 2009

belajar meditasi


hari nie en yazid kongsi ilmu pasal eft,kira cam belajar pasal motivasi ar jgk..ramai kawan2 yang join sekali..sume dah stok presure ngan exam bsok..yang penting skrg kami nak sucikan hati n tenangkan fikiran..

penerangan en yazid aku dgr ngan khusyuk..byk yang aku x tau pasal eft nie..tiap part di tubuh kita memainkan peranan..kita just tapping point tertentu n relakan hati dgn seikhlasnya pada Allah s.w.t untuk mengadu masalah kita..

pas dgr sume penerangan,en yazid pon wat demo,abe ngoh penghulu kursus nie jadi model..abe kelate kita nie mmg muka byk masalah..tiap hari kat kelas dok menghitung hari biler nak balik..windu sgt dah dia kat wife dia..cian abe ngoh..tgh wat demo nie,abe ngoh tetiba menangis.. mgkn berkesan cara nie pada dia..nampak bersungguh dia dgn seikhlasnya..aku? x rasa pape pon..nak cakap takut..hahaha..

abe ngoh as penghulu bersama penghuluwatinya..(cam muka aku jer)
hahahahaha...

pas sesi eft tadi,kami pon smbg ar study..apiz mmg dah kiok nak study,smp terlelap kat sofa empuk library..penat sgt kot dia..cian apiz..tido ar apiz..mlm nie,kami sume tido,ko plak yang berjaga..


ptg td ada taklimat pasal etiqa..cite insuran ar nie..aku x bg fokus sgt cz aku mmg dah ada insuran ngan mni assurance..so,taklimat tadi,kitorg layan jer ar..


No comments: