01 March, 2009

hari ke 2 induksi



arie nie ada aktiviti luaran tuk team building..nie kira tuk aktiviti lasak ar jgk..kecut gak perut aku cz dah lama x menceburkan diri dlm bidang2 camnie..x kan nak mengaku aku mengandung plak kan..ate gilo!

so aku pon layan jer ar aktiviti neh..aktiviti nie dipanggil obstacle..semangat berkumpulan kena kuat tuk pastikan kitorg bleh menang..masa nie x kira malu hapa dah..kitorg main redah jer sume..group aku smpt jalani 2 obstacle jer cz ujan lebat pas tue..aktiviti yg smpt adalah halangan roda impian n spider web..




nie ar antara gmbr yg smpt aku tgkp b4 kitorg b'lari cz hujan lebat! ingat dah bleh lepak dlm bilik..tapi silap beb..smbg aktiviti kat dewan plak..hampeh!


nie antara geng mutiara dinamik..yg nie shima n najwa..


aktiviti kat dewan pon best gak..byk uji minda dan kerjasama antara pasukan..kitorg pon x kenal sgt antara satu sama lain tapi wat2 dah kenal lama ar..kalu x camne nak bentuk kump. yang hebat kan..




nie ar barisan group aku dr bkang..dalam group nie ada sorg jer kumbang..abe ngoh nama dia..dia nie pendiam jer,x byk cakap..paling kuat pon dia senyum jer ( cam terpaksa pon ada)..
bdk2 pompuan ramai yg pendiam jgk,aku kira mati kutu ar dalam group neh..blum lagi kot kuar taring dorg neh..





nie adalah aktiviti yg aku rasa plg best..aktiviti nie cam ala2 burung hantu gak..kita kena tutup mata,dewan tutup lampu..lagik ar tmbh gelap..kita kena cr kwn segroup dengan cara bunyian binatang..amik ko! group aku amik bunyi anjing..ok gak ar,kejap dapat kumpul sume..pas kumpul 2 kn wat bintang plak..caranya? sume tido,kaki dicantumkan,tangan plak kena pegang antara satu sama lain..best kan..

No comments: