28 February, 2009

malam pertama di AAN



malam nie sesi team building..masa nie ar kita nak bentuk kumpulan..nmpk sumer dtg dr background yang berlainan..tapi yg aku perhatikan,ramai dr utara..dimana2 jer dgr org dok ckp ngan loghat utara..kira menarik jgk neh..aku suka bljar ckp utara..bahasa yg unik tuk belajar..bdk bilik aku ms kat itm dl pon bdk utara gak..ada dier sorg cam dah ada 10 org..bayangkanlah camne dia bercakap..



suasana agak meriah..baru nak berkenalan..so sume wat ramah,ringankan mulut nak bercakap..nak wat sombong kat cni x dapat ar beb..ko nak ddk sebln,lagi mau sombong..mau kena pulau nnt..

aku dapat ramai kwn2 baru..yg penting aku kenal ngan bdk2 group aku dl ar.. mutiara dinamik nama group aku..aku x kenal sgt ngan dorg lagi..nnt aku cite pasal dorg k..
chow..

No comments: