18 February, 2009

hepi besday aliya


arie nie besday aliya..anak buah en tam..jgn x tau,nie anak adik bongsu en tam! dah 4 taun bdk nie,en tam x jgk kawen2..x de rasa nak kawen ker en tam neh? sian kat awek en tam kan..
hahaha..
malam besday tu,en tam ajak dtg umah parents dia..nak celebrate besday si kenit nie ar..aku penat sbnarnye..banyak keje ar kat opiz tadi..serabut otak aku nie..bila aliya nie merengek suh dtg gak,aku pon mengalah..kenit nie baik ngan aku,tiap kali borak ngan dia,aku teringat kat adik aku aina yg dah pindah tanah merah tu..kenit nie mulut banyak,kena kenan wan nye kot..
hahaha..
nie ar si kenit Nur Aliya Haryani..
pic with gift dr kak long..
aliya with kak long (aku x jd auntie ko lg,so pggl akak k...hahaha)
kak long doakan aliya jadi anak yang solehah buat ibu n ayah,jadi cucu yg baik buat wan n atuk,jadi anak buah yang best for pak long n mak long,papa n mummy,chik ejal n chik zu and chik ejul n future chik eina...
SELAMAT HARI LAHIR ALIYA !!

No comments: