17 February, 2009

dier wat hal lagik!!!!!!!!

kejadian itu telah berlaku ptg smlm..tgh aku syok layan Jawa Ranger,wira aku wat hal lagik..adoi! tensi mak nyah..asal wira nie ngan aku,sure lekat prob..nie bebetul m'uji kesabaran haku neh..
aku dah lambat nak pg kelas,ada presentation plak..memember dah dok busy suh dtg awal wat last preparation..lagi aku hangin..aku tgh2 highway panas ngan kete wat hal,lagik suh aku cpt! time nie ar jgk cr bleh abis,tgl sms pree je..sabar je ar..kalau nak jadik,t'timpa2..aku sms en tam,mtk tlg cal ira suh amik aku...
agak lama melepakkan diri sambil b'posing2 tepi tol bt 3 federal hway tue,ira pon sampai pick up aku bwk gie kelas cpt2..thanx alot ira..ko ar penyelamat aku..sampai itm,sue pon kebetulan br je mai gak..kami berlari2 cipanzi naik lip menara ke kelas..kebetulan dak ady same group ngan aku pon br smp gak..wah! satu group bleh pakat dtg sama2! abis je aku presentation,mtk excuse kt prof nak blah dl..wira aku masih t'sadai tepi jalan mtk dibelai!!! arrr tension aku igt blk cite smlm..
ap yg telah t'jadik pd wira sbnarnye? next n3 aku cite...
chow

No comments: