25 February, 2009

aku insaf...

ptg td aku tapau kelas..kul 2 aku dah siap2,ada dinner ngan ejal n meeza kat tupai2 yg aku dah survey t/hari tadi..nilai tunjuk arah adalah RM60.00 ye tuan/puan..kat kl nie,nak mtk tlg kena berupah..udah tu nak buang air kecik pon kena byr 20sen..(harap pihak2 yg terbabit tidak berkecil hati) hahaha..

kita slalu di ingatkan ngan balasan dr allah atas setiap perbuatan yg kita wat..sama ada perbuatan yg baik apatah lagi yang jahat..cara balasan plak adalah dalam bentuk cash(didunia) atau kredit (diakhirat)..ex dak acct mmg suka debit kredit neh..

dipendekkan cite,disebabkn aku sengaja tapau kelas,(perbuatan jahat neh..jgn follow),aku dapat balasan cash dr allah..mualnya kau janji ngan meeza smp kul 9.30mlm cam tua ar cz kelas far besa abis kul 9.00mlm..walau aku nagan en tam kuar dr shah alam kul 8.00mlm,kami ttp smp di tupai2,kl kul 9.30mlm!

masih menepati janji,tapi tetiba plak mlm tu ada excident kat federal..tetiba plak jem memanjang luar waktunye..tetiba plak mlm tu hujan setempat kat pj..tetiba plak mlm tu aku tersesat,salah msk smpg..sedangkan aku dah survey bebetul jalan tu t/hari tadi!

tgk ye tuan/puan,didunia pon allah dah balas perbuatan kita..x perlu tggu lelama..kejap je allah dah tunjuk keagungannya..aku sunnguh insaf atas perbuatanku..dah kena baru nak insaf..x de maknernye beb!

No comments: