25 February, 2009

tupai2


setelah menempuh segala halangan dan rintangan..perjalanan yg hanyaambil masa 20min tapi aku diuji,perjalanan ke tmpt dituju amik masa 1 1/2 jam! hah! amik ko..


aku pun excited masuk ke dalam restoran tupai2..mmg menarik deco restoran nie..aku suka sangat!! nie 1st time aku dtg tmpt nie..sbb tua r ms ejal n meeza ajak dtg cni,aku ingat dorg nak mkn pizza hut! ye ar lagu delivery pizza dulu kan blkang dier 2525..cube nyanyi dlm bahasa awish(pelat)..kan bunyi dia similar tupai2..


dinner kami mlm nie steamboat..memcm pilihan untuk dimakan..x tau nak kaut apa..aku ngan en tam x biasa mkn benda2 selain nasik..org melayu kan..hahaha...apapon,kitorg hepi mlm tue..byk ar kenangan aku kat sek dulu2 telah dibongkarkan oleh ejal n meeza pd en tam..x de apa pon yg menarik..sbb tu ar couple nie tambah2 cite..hahaha


satu yg menarik tentang couple nie,10 tahun! ejal simpan perasaan dia kat meeza..kitorg dl satu kelas ms tgkt 3..ye tuan/puan sume..3 cerdas..sek men xxsg buloh..aku mmg dah lama tau ejal neh minat kat meeza tapi mamat nie pemalu sgt..mgkn meeza nie glamor kat sek dl,n ramai plak dak laki minat habis kat dia..x sangka aku,setelah 10 tahun berlalu,ejal yg dah tinggi beberapa cm n seiring ngan ketinggiannya,dia berani nak luah perasaan terpendamnya pd meeza..dorg br je tunang raya cina arie tu,n insyaallah kawen bln nov nnt..


kenangan dinner ngan dorg mmg best,tmpt best,suasana pon best..makanan tip top! n siap bleh tambah2 ais krim lagik! iallah aku akan dtg lagi tupai2 neh..ngan sapa n bile,biar DIA yg tentukan..

so,tuk dinner mlm nie di tupai2 yg dibiayai oleh along adalah RM129.00.. (ejal n en tam pn tmbh ckit..adalah dlm 10% tiap sorg) tq sume yg menjayakan mkn mlm yg 'indah' kosnya ini..

moral of the story..
  1. jgn minta apa2 bantuan dr org lain pd hari gaji pertama anda..
  2. jgn tapau kelas @ majlis ilmu..
  3. jgn sesekali biarkan org yg dibelanja pilih tmpt..

HAHAHAHA..padan muka along!

No comments: