21 February, 2009

GUD LUCK EN TAM


dewan akademi penjara kajang..tmpt en tam amik exam

walau balik lmbt smlm,pepg lagi kitorg dah grk ke kajang..kitorg x bleh lewat,en tam exam pkul 9.00 pg nie..aku as asst,kena ar ikut gak..nak wat apa ek kali neh? lama 2 nak tggu,smp ptg exam dia..mula2 tu aku balik ar gak,bukak buku n study apa yg patut..nak test maf next wik..suasana kat cni damai sgt..sunyi je..kul 10pg pun cam kul 8pg..sejuk je..rugi x amik peluang neh..hahaha
terkujat en tam tgk aku dok sedap berokestra dlm kete..nasib aku dh beli breakfast kt dia td pas dia msk exam..x payah gie jejauh,dkt je kantin dia..yang penting,karipap dia sedap!
aku tgk en tam cam tension,dia ckp soklan cam b'tambah susah..
x pe en tam,try ur best! jgn ngaku kalah..yg penting kita mencuba..
en tam tension,sesi panggil jin..
i'm alwaz be with u dear..
(fokus pd mata,aku yg 'cukup' tido')
gud luck syg!

No comments: